erismis busra_kycn bence hic kimsenin dediğini kıstasa alıp kendini üzme. Benimde 27 haftalıkken 1200dü mesela asla araştırmadım doktor normal her şey yolunda dedi. Buradakilerde hep bi obez bebek doğurma merakı vr maalesef. Kilolu bebek iyidir algısı toplumumuzda çok yaygın. Doktor sorun görse söylerdi zaten. Asık kilolu olması sorun :) hiç kafana takma bence🫶🏻
mrsaydemir busra_kycn kilo olayına takılmayın bence en son takılacak şey bile değil haftada 2500 kg doğum yaptım 1 ay sonra herkes çocuğu 6 aylık sanıyordu 🫠🫠 Her çocuk kilosu kendıne özgüdür mesela ilk çocuk 36 da 2500kg 2.gebelık kız 31+4 2 kg ona bakılırsa
gzmnrhal busra_kycn 31+5 bizimde 1600 gram gayet normal dedi doktor 2.5 kilo olmali diyenlere şasirdim 😅
Mrh16 rabiisso 2bucuk değil yanlış yazmışım 1500 2000arasi nettede öyle gösteriyo araştırırsan bebeğin zayıf olduğunu görürsün zaten. sağlığı yerinde olsun deniyo evet tabiki sağlıklı olsun hepimiz bunu istiyoruz sormuş fikrimizi söyledik sen neye kizdinki burda amaç ne niye yorum atıyoruz ozman fikir olsun diye sana göre normal bana göre zayıf diye bişey yok bı standart var ve bebeği bunun altında 700gram az araştır öyle yorum at
rabiisso Mrh16 kızmadım sadece nereden çıkardığınızı merak ettim.. 32 haftalık bebeğe 2.5 kilo olmalı benim ki 22 haftada şu kadar demişsiniz onu diyorum. Ben yeterince araştırıyorum merak etmeyin 32 haftalık bebek kilosunuda biliyorum
ilkgozagrimhavinim busra_kycn 32.haftada 2,5 kg yazanlar tam olarak neye istinaden yazmişlar bilmiyorum. Benim oğlum 32.haftada 2kg dı, doktorum 10 gün önde dedi. Düşünün yani. Hiç canınızı sıkmayın annesi.
Mrh16 rabiisso 22 haftada 400olan 32 haftada 700e normal diyosaniz çokta bildihinizi düşünmüyorum siz yinede iyi araştırın yanlış yönlendirmeyin insanları başka bı doktora gitsin sorsun yani içi rahat etmiyosa bebeğin gelişimi durmuş olabilir geri kalmış olabilir herşeyi yaşıyoruz bn bebinki kilolu seninki zayıf deyip moral bozmak için kiyaslamadim normal olmadigini söyledim
rabiisso Mrh16 ya ne kadar inanarak boş yapıyon. Okuduğunuda anlamıyorsun. Evet benim bebeğim 22 haftada 490 grdı. 32 de 1800 dü gayet normal yani. Neyini anlamıyorsun. Bide ben yanlış yönlendiriyor muşum🤦♀️ 700 mü demiş bi bak bakalım.