prenses99 Bebek losyonu ne kullandınız bebeğimin cildi derileri dökülüyor nemlendirmem lazım doktorda öle söyledi
momyflow prenses99 ilk doğduğunda mustela kullanmıştım, yağını da gaz masajlarında vs kullanmıştım bi de mamaaura diye bi marka var o da çok güzel içeriği temiz Trendyoldan bakabilirsin
mom_51 prenses99 ben eczaneden almıştım kuzu. Hem şampuan hem losyon hemde pişik kremi olarak 3 lü set almıştım. Yağını almak istemedim çünkü doktorlar önermiyor. Ciltleri yağı emmiyor diyorlar
prenses99 mom_51 doktor bana nemlendirici kullan cildi soyuluyor dedi baya da soyulmaya başladı heryeri