En son 26 Şubat‘ta regl oldum sonra olmadım ben de gecikme olduğunu fark edince test yaptım pozitif çıktı ve kan verdim kanda da gözüktü hemen doktora gitmedim on gün sonra gittim yani bugün gittim muayene olmak için bugün gittiğimde de doktor kese var ama kalp atışı yok dedi on gün sonra tekrar gel dedi de biraz tedirgin oldum açıkçası içinizde yaşayan var mı bu durumu