Gerçekten yasayacaklarimi tahmin ediyordum ama kızımın bu kadar etkilenebilecegini tahmin etmemiştim tamamen huyu suyu değişti ona yetemiyorim canım çok sıkiliyo sürekli kusuyo istemiyorum sizi diyo çünkü önceden hep onlaydim şimdi yetismiyo bebekde sarılık var ben kendimde omurgalarimda bir ağrı basliyo nefes alamıyorum hiçbirine bakamıyorum gerçekten bu süreç çok zor siz nasılsınız nasıl basariyosunuz ne olur morale ihtiyacım var aksam olurken daha kötü oluyorum sanki herşey bitmiş ne yapacam diye bunalıma giriyorum