35+5 bugün ve bebek aşağıda hatta doğum kanalına girmiş. Dün ki paylaştığım postun sebebi buymuş yani. Doktor biz bunu 38. Haftada bekleriz dedi çok aceleci diyor umarım 1 hafta daha bekleyebilirim 😔 2.600 kilosu da doğum falan ne zaman olur bilmiyorum ama her an gelebilir 🤦🏻