beyzayusuff Kızlar bu zamana kadar Ankara etlik şehir hastanesine gidiyordum ama bana çok uzak olduğu için Sincan eğitim araştırma hastanesine gitmeyi düşünmüyor değilim, birkaç kez deneyimim oldu hoşuma da gitti ama memnun kalan giden var mı aranızda?
user99 beyzayusuff ben oraya takipliydim evime çok yakın gayette memnundum ama orda yeni doğan yoğun bakımı olmadığı için yani sınırlı sayıda dediler o yüzden Bilkent’e geçtim ne olur ne olmaz diye