Merhaba 37+5 sezeryan doğum hikayemi paylaşmak için yazıyorum. Çok zor bir gebelik süreci geçirdim özellikle kusma ve bulantı ve reflü son güne kadar kustum gırtlak reflüsüyle başım hep dertteydi kan kustum boğazlarım falan tahriş oldu . Her gece buralara gelip teselli olsun diye doğum hikayelerini okurdum ve şimdi kendi hikayemi yazmak nasip oldu şükürler olsun. Korkmayın … Hepsi geçti geçecek cümleleri bana çok uzak geliyor hiç bitmeyecek sanııyordum ama zorlu süreç bitti şükürler olsun 48 saat gözlemden sonra evimize döndük güzel kızımla operasyonum 1 saat sürdü spinal anestezi aldım ve iğneyi zerre hissetmedim öyle bel ağrısı falanda kalmadı sadece çekiştirmeleri hissediyordum derken hooop 3100 gram 48 cm güzel kızım geldi dünyama sesi ve kendisi harika ötesiydi ve gerçekten o an dünya durdu ve ben sadece iyi mi diye ameliyathaneyi inletiyordum. Sonra ki süreç odaya geliş sürecimde ağrım oluştu kızlar ama sürekli iğne antibiyotik desteği verdiler. 2 gün kendim kızımla ilgilenebildim 3. Günden yazıyorum eve geldim duşumu aldım ev ortamında daha rahatım hastanede ister istemez geriliyor insan bunu anladım lütfen korkmayın , benim gibi panik yapıp geçmeyecek gibi hissetmeyin karamsar olmayın tüm herkese duacıyım anne olmak çok zormuş ilk bebeğim ama muhteşem bir hismiş isteyen herkese nasip olmasını temenni ediyorum bekleyen her annenin sağ salim kavuşmasını diliyorum.