MelekAnnesi52 Depresif_polyanna kasık ağrısı rahim büyüdüğü için devam ediyor ben karnımın altlari acıyor ağrıyor demiştim normal demişti doktor
Tua Benimde az az agrım oluyor ama vajinada az az batma oluyor saniyelik neden bilmiyorum haftaya sorcam
UFukrabia Tua Bebişlerimiz gelişip baskı yapıyormus birde rahim büyüdügü için cnm bende şiddetliydi ama yawas yawas azaldı korkulcak birsey yok