Kızlar ya 7+4 haftalık hamileyim pazartesi çok az kahverengi akıntım oldu doktora gittim bebeğin kalp atışını dinledik herşey yolunda dedi progestanı günde 2 ye çıkarmamı istedi bu sabah bel ve kasık ağrım vardı az önce akıntının içinde çok az kan vardı böyle bir şey yaşıyan var mı 3 ay önce düşük yapmıştım