arkadaşlar son adet tarihim 15 ekim. 5. gün çift embriyo transferi oldum. şeker yüklememde tokluk 190 çıktı. bebeklerim 10 gün önden gidiyor normalde 25+4 olmam gerekirken bebekler 27. haftada şimdiden 1 kg oldular. bu durumda endişenmeli miyim sizlerde durumlar nasıldı amniyon sıvım normal