Busranur_mnts tubauygur spn adet tarihine göre ortalama verileri verir doktorlar gibi doktorlar da ortalamaya göre konuşuyorum her bebeğin gelişimi de farklıdır birebir uymak zorunda değil benim bebeğim 1 2 hafta gerideydi 2600 doğdu mesela 🥰
Bereninannesi Canımız annemiz, Tarih olarak siz ne girerseniz uygulamada o hafta görülür. Mutlu forumlar.💜✨
erkekannesi1_ tubauygur sen adet tarihini ne olarak girdiysen ondan sonrasını gösterir doğruluğunu sen belirliyorsun