Neeeesssli SevgibiR 3750 kilo 50 cm doğdu kesi yapılmadı ufak sıyrıklarla oldu dedi doktor dikişim var ama sen göremezsin dikişlerini dedi 🥰
SevgibiR Neeeesssli benimde ayni kilo inşallah sağ Salim atlatirim su doğumu yarın kolayca ya korkuym
Neeeesssli Mavininannesii bir de son hafta düzenli korunmasız ilişki her gün bir de yağ karışımı yapmıştım vajina etrafına sürüyordum asla perine masajı yapamadım 🙄
Mervema Neeeesssli acilmaniz varken iliskiye giriomuydunuz bana hicbisey demedi doktorim 33 haftadan beri 2.3 cm ackligim var ama hicbirsey demedi bende korkuyorm hamileligmden beri iliski yasamadim riskim var die
Neeeesssli Mavininannesii son haftalarda göğüslere masaj yapmak da Doğumu kolaylaştırıyor açılmayı hızlandırıyor bilginiz olsun kızlar kasılmalarım belki de göğüs masajlarından kaynaklanmış olabilir
Mrvaydn18 Neeeesssli kaç cm açıklıkta suni sancı verdi canım? Ve doğumun kolaylaşması için ekstra bir şey yaptın mı?
Neeeesssli Mrvaydn18 3 cmdi suni verilmeye başlandığında hiç sancım yoktu ama bütün gün hastanede merdiven inip çıktım bol bol hurma yedim sancıları hafif hissetmeye başladığımda çömeldim o şekilde karşıladım sancılarımı nstde yatarak dayanılmazdı çünkü😢
Mrvaydn18 Neeeesssli ouf benim de 3cm nstde 75lerde sancı ama hiç hissetmiyorum. Çok teşekkür ederim 😊
Neeeesssli reyhan__oteken1 amin canım allah razı olsun inşallah hepiniz sağlıkla mutlulukla kucağınıza alırsınız miniklerinizi İnan’ın hamileliğin en güzel günü Doğum olduğu gün hem heyecan hem korku hem aşırı mutlu ve sonucu hamdolsun güzellik daha ne olsun🙏🏼🙏🏼🙏🏼🥰
Neeeesssli Yani riskiniz mi var o konuda bir bilgim yok ama ben ilk 3 ay hiç ilişkiye girmedim sonrasında korunmalı haftada 3 kere sonra 36.haftadan sonra korunmasız yapın dedi doktor 37.haftadan sonra her gün olsun ilişki dedi açılmam olduktan sonra sabah akşam korunmasız olsun ki Doğumu en çok kolaylaştıran ve tetikleyen şey oymuş öyle söyledi doktor tabi herkesin farklıdır doktorunuza danışmanız daha doğru olur kuzum🙏🏼
Mervema Neeeesssli buqun 36 oldum haftaya cati muaynesi yapcm dedi ama sormakda aklma glmedi oda hicbisey demedide ondan sordm dogmin.kolay olduqunu diolar ya bi umut :)))
Dryatpzglu Neeeesssli Pazartesi bana da suni sancı verilicek ve daha zor diyorlar suni sancıyı doğru mu
Neeeesssli Dryatpzglu canım kendini nasıl şartlarsan öyle oluyo korkma bak ben de suni sancıyla doğurdum gayet iyiyim yani o kadar da zor değil bir çok insan o şekilde doğuruyor dua et bol bol🤲🏻
Neeeesssli SevgibiR atlatırsın canım inşallah hayırlısıyla bol bol dua et ve yapabileceğine İnan zaten gerisi kendiliğinden geliyor🤗
Ssseval Neeeesssli umut ışığım oldun aynısından bende istiyorum😂😂😂 çok yeteneklisin valla maşllah nazar değmesin
Neeeesssli Ssseval sağol kuzum ama benim yeteneğim değil sanırım nasip biraz bi de dua kesinlikle 🙏🏼🙏🏼
Nnnn Neeeesssli suni sancı verilecek bana da sıfır ağrı sıfır sancı sıfır açıklık var nolur sizce 😊☝🏻
Buseamaikizlerburcu Nnnn allah yardimcn olsunne diyim ins kolay olur keske suni almasan benim anam agladi