Bebeğim 29 hafta 5 günlük ve 2 kilo doktorum şeker yüklemesi yapmadı şekerin yok dedi başka doktora gittim ve şekerim 111 çıktı beni perinatolojiye yönlendirdi ve gittim yarın aç karnına gidip şeker yüklemesi yaptırıcam ama çok korkuyorum yaşayan var mı nasıl sonuçlandı bebeğime bir şey olmaz değil mi