edahanoglu pompa almalısın ama biberon mama almana gerek yok ilk günler zaten çok az gelir o da bebeğe yeter sütüm gelmez diye strese girme etkiler seni güzel düşün hep ve internetten doğru emzirme tekniklerine bak mama gerekirse eczaneler var zaten boşuna çantanda yer kaplamaya gerek yok ama önceliğin emzirmek olsun ilk günler göğüs uçların çok acır göğüs ucu kremi al sürekli sür ben dayanamadığım noktada pompayla sağıp çay kaşığıyla vermiştim bir sonraki emzirmeye daha rahat olmuştu