ozins Kızlar merhaba, bebeğim 36 günlük oldu boyun kısmında iyilik gibi kızardı bepantol sürüyorum ama giydirdğim kıyafetlwr boynunu da tahriş ediyo olabilir mi ne yapmalıyım şu ile kompres yapıyrm