ABusraaaa YncaY ilk gebeligimde kızımi kaybetmiştim kadın dogumcu bana hap yazmisti o sekilde kesilmişti. Onun dışında sagmayin sütünüzü tabiki azalana kadar çok ağrı yaparsa bı kısmını sağın.
YncaY ABusraaaa Başınız sağolsun öncelikle Anladım yani bende hap mı yazdırsam bebeğim 20 aylık daha emmesin ondan kesmek istiyorum çok süt yok şuan emmeye emmeye ne kadar dolar onuda bilmiyorum