zeynepaltnts66 Hangi hamilelik testi güvenilir ve en erken sonucu veriyor yardımcı olur musunuz 13 nisan adet günüm beklemek istemiyorum bütün belirtiler var
gkcalyaa zeynepaltnts66 bebe time erken gebelik testi çok hassas düşük derece betayı algılıyor awox algılamıyor evet güvenilir ama dediğim gibi düşük betayı algılama yönünden bebetime tecrübe ettim
rabia06rabia gkcalyaa adetime 6 gün var bugün bebe time ile test yaptım negatif kesin sonuç mu veriyo
rk_waiting Benim de regl günüm 13 Nisan pazartesiye kadar beklemek istiyorum bu sefer ama yapıp pozitif gören var mı düşünmeden edemiyorum 😅
zeynepaltnts66 rabia06rabia rabia06rabia bende dün bebe time yaptım negatif çıktı ama erken test değildi ucuz fiyatlı eczaneden gebelik testi istedim onu verdi üstünde erken yazmıyordu
gkcalyaa rabia06rabia veriyo iki gebelik öğrendim onunla awox negatif verdi o pozitif beta 20 idi o algıladı awox daha yüksek betayı algılıyor
rabia06rabia rk_waiting ya ben anlamadım 31 mart çatlama günüm bunun üstüne sayıyoruz ya dpo yu 14 .gün adet gunume geliyo zaten ben mi yanls hesaplıyoruz şuan dpo 9 bnm
rk_waiting rabia06rabia doğru saymışsınız bence benim de tahmini Lh testi 28 matta pozitifti 29 Mart çatlamam olmuştur diye tahmin ediyorum. Dpo 11 benim sizinde iki gün önceyse Dpo9dur, test taptınız mı siz
rabia06rabia rk_waiting ovulasyon testi hiç yapmadım akıntıdan anladım cnm dün gebelik testi yaptım negatif