Selam herkese ya doktoruma mesaj atıyorum bir şey soruyorum çok geç cevap veriyor sabah mesaj atmıştım saat 4 olacak daha cevap vermedi böyle doktor ilgisizliği yaşayan var mı 30. Haftaya geldim neredeyse ama hani acil bir durumda nasıl ulaşacam kaygısı oldu bende doktor da değiştirmek istemiyorum bu saatten sonra zaten zor alışıyorum bide araştırmak lazım ne yapabilirim bilmiyorum siz böyle bir şey yaşadınız mı