merve__12 evi temizledim zaten oğlumda vardı 3 buçuk yaşında yaz bitmek üzereydi sürekli parka gidiyorduk ev 3 kat in çık asansör yok ufak tefek çok ağrım oldu ama ben bunları hiç önemsemedim sakindim uzakta yaşıyordum beni darlayan kimsede yoktu doğum ne zaman diye yani sonrası çok güzel bir doğum yaşadım işlerinize devam edin ve çok düşünmeyin bebeğiniz biliyor ne zaman geleceğini