hilalomer şimdi baştan anlatayım ilk öğrendiğimde gidip keseyi gördük ve değerim 4 bin çıktı (benim pıhtılaşma yatkınlığım var o yüzden iğne kullandım) bu iğne için gittim üç dört gün sonra doktor bana kesenin 5+1 haftalık olduğunu ve daha küçük olduğunu söyledi iğne vermesi gerekiyordu vermedi ben de bekleyeyim dedim kliniğe gittim bir buçuk hafta sonra o da bana yine kesenin 5 haftalık olduğunu söyledi ama bence kesede büyüme vardı ikinci gittiğim doktorda kesenin boyutu 15 ml di ama bu son gittiğim doktora sormadım kesenin içini vs boş görünce modum 0 lanmıştı