Dün doktorum bu ilacı yazdı 11. Haftadayım ama şuan folik asitte içiyorum ee bu ilacın içinde de 0.5 mg folik asit varmış o da 500 mikrograma dek geliyo sanırım internetten baktım ama ben şimdi hem bunu hem folik asiti içebilir miyim doktoruma yazdımda henüz görmedi bilen var mı acaba beraber kullanan