yenibiranne__ Kızlar bugün doktora gittim 11 haftalık doktor erkeğe benzettim dedi. Bebek çok hareketliydi ablama sordum o görmese yorum bile yapmazdı dedi sizlerde nasıl ilerlediiii.. Bide erkek olursa (rahmetli abimin ismini koymak istiyorum) nekadar doğru olur
Melike3506 yenibiranne__ başınız sağolsun 🤲🏻 11 hafta cinsiyet için daha erken yanılma olabilir. Ölen birinin ismini koyulması bana yanlış geliyor. Enerjisel olarakta iyi bir şey değil bence yine siz bilirsiniz tabi ki.
ahmetarin yenibiranne__ erkek çocuklar kendilerini hemen belli ediyor Abin için Allah rahmet eylesin onun ismini düşünmen bence çok güzel ağabeyinin ismini koydun diye senin oğlun da mı aynı şeyleri yaşar çok saçma kaderde ne varsa odur Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🙏
AuraMomB Başınız sağ olsun🙏🏻 ama ölen birinin adının verilmesini doğru bulmuyorum. Ağırlığı ile gelir Ama erkek denilince yanılma payı pek olmuyor
yenibiranne__ Bebeğimin doğum tarihi abimin ölüm tarihine denk geliyor biraz işaret mi acaba diye düşünmedim değil 🥹
AuraMomB yenibiranne__ bence canım yapma. Enerji biraz tabi kaderi benzemesin ama bana tehlikeli geliyor