anominxx Hamişler Devit-3 damlayı nasıl kullanıyorsunuz? Bugün asmdeki ebe verdi ama nasıl kullanacağımı söylemedi bende sormadım bilemedim simdi nasıl kullanacağımı😬😬😬
byelm anominxx bana günde 1 defa yemekten hemen önce ekmeğin üstüne 15 damla damlatıp yememi söylediler ama değişir mi kişiden kişiye bilemiyorum
Melike3506 anominxx kahvaltıdan sonra kaşığa 7-8 damla damlatıp içiyorum. Ama kahvaltıda yağlı ürünler tüketmen gerekiyor zeytin, avakado, ceviz tahin vs gibi. Çünkü d vitamini yağlara tutunarak emiliyor.
sudeborakk anominxx bana doktorum suya damlat dedi eczacı ekmeğe damlatsın demiş ben suda kullanıyorum
prensess2666 anominxx 28 haftalığım en başından beri kahvaltı sırasında ekmeğe 8 damla damlatıp kullanıyorum
ebrudefnee anominxx bana doktor yazmıştı üzerimde yemeğin başında ekmeğe 9 damla yazıyor ilk gebeliğimde de bu şekilde yapmıştım