Esra1999 Hulyagunesatis ben 7+6 dak kalp atışını dün duydum 6+5 de keseyi gördü doktor 2 hafta sonra gel dedi gittiğinde 7+6 olmuştu
baharsst Hulyagunesatis 4+5 de tek kese 6+0 da 3 kese 7+2 de cagirdi bakalim. Kalp atışlarını duymayı umuyorum🥰🥰
Hulyagunesatis twobabymomm ben ne zaman gitmeliyim bilemediğim için sorayım dedim. Hem kese hem kalp atışını birlikte bakalım diye
Hulyagunesatis baharsst ayy maşallah 🌸 benim de tüp bebek bi ihtimal belki tek yumurta ikizi olabilir. Henüz gitmedim doktora. Ne zaman gitsem diye fikir alayım dedim sizlerden.