Arkadaşlar Merhaba bat 7 2 gün gecikmem var şuanda dün sabah ilk idararla test yaptım ve negatif çıktı notmalde hiç göğüs hasasiyetim olmadan reglim başlamaz göğüs hassasiyetim hiç yok şuan ama bel ağrım hafif ara ara kasık ağrım var ve 1,2 tane yüzümde sivilce çıktı 1 haftadır çok yoğun bir şekilde de akıntım vardı şimdi azaldı cuma günü içinde özel hastanede normal muayene için gidicektim bekliyorum şuan