gzdeozn 3 tane gebelik izlenim tarihi vermişlerdi o günlerde de çağırmışlardı tansiyon, kilo, kan ve idrar tahlili için ama çağırdıkları tarihlere yakın tarihlerde hastanede kan ve idrar bakıldığı için tekrar alıp bakmadılar. Son 1 izlenimim kaldı ona da 30 nisanda gideceğim bakalım