Nihanak ben 5 kız içinde büyüdüğüm için erkeği biraz daha isteyen birisiydim ve bebeğim kız yani söylenine göre lakin çevredeki çoğu kişi erkeğe benzetiyordu ve kız olduğunu duyunca biraz buruldum rabbim in gücüne gitmesin ve daha yeni başka bi postta böyle bi konuşma vardı bir bayan yorum yapmış yalnisim varsa affola yerlerin ve göklerin egemeni Allahtir o dilediğine kız dilediğine erkek verir dilediğine de ikisini aynı anda veriri dilediğini de bu duygudan mahrum bırakır
Eğer ki onlar çocuksuz olanlardan olsaydı cinsiyet akıllarına dahi gelmezdi ve benim en büyük ablam kısır ve bi küçük ablam 1 erkek evladını doğumda kaybetti şimdi şöyle düşününce tabiki merak ediyoruz amma velakin insanlar birşeylere benzettigi için bi beklentiye giriyoruz ve bundan 15 dakika önce bu yorumu okudum ve içim çok kotu oldu hamdolsun kızıma da gerçekten yokluğu olacağına cinsiyeti ne olursa olsun evlat hayaliyle ciğeri pare olan o kadar insan varken