simaycav içinde yağ kıl diş insan hücrelerinin birikimlerinin oluştuğu bir kistmiş bende tekrarladı bu kist bejarkende vardı ameliyat olmuştum
Yine tekrarladı sağ tarafimda
Çok drgisik bir kist zararsız ama büyüyor işte ve ağar bir kistmiş
Allah o kadar farklı ve özel yaratmış ki her hücremizi
İnsan şükredecek sebep buluyor yumurtaliklarimizda bile çok değişik kistler meydana gelebiliyor
Sağlıktan önemli hiç bir şey yok bende 14 haftalık hamileyim hem dediğim gibi arada sızı yapıyor bana da
Doğuma kadar dayanır insaAllah tek isteğim o
Ama korkum şu kistlerimiz doğuma kadar büyürse ve ya yumurtaliklarimizi da almaya kalkarlarsa Allah korusun daha yaşımız genç yani