mervenur06ada Merhaba sata göre 6+2 yim bugün dün hastaneye gittim kesemin boyutu 16 mm ama embriyo veya yolk kesesi görünmesi hafta tekrar gideceğim bunu yaşayan var mı🥺
rumsal mervenur06ada 25 mm ye kadar normal korkmayın dua edin inşallah Allah dualarınızı kabul etsin 🙏🏻
fatmabaki mervenur06ada benim de görünmedi aradan 1 hafta sonra bebek yolk kalp atışı hepsi beraber göründü
aleysna rumsal Kese 30 mm olup 7. Haftadan sonra embriyo kalp atışı duyulur mu çevrenizde ya da siz yaşadısnız mı böyle bir şey 7+2 iken gittiğimde kese var yolk sac var ama embriyo gözğkmedi doktor boş gebelik olabilir dedi 1 hafta beklicez bakalım
aleysna fatmabaki görünmediği zaman gittiğinizde kaç haftalıktı kese boyutu ne kadaedı doktor hiç boş gebelik gibi bir şey dedi mi
mervenur06ada aleysna ben ilk gittiğimde adetime göre 6+1 di doktor olumsuzda olabilir dedi 6+4 te gittim embriyo göründü kalp atışı da göründü ama çok küçük duyulmuyor dedi adetime göre 6+4 iken ultrasonda 6+1 di inşallah hayırlı sonuçlarınız olur🌸
fatmabaki aleysna 5+5 te 8 mm idi 6+4 te 14 mm idi hala yoktu boş yani en son zaten Dr bana açıklama yapmıştı boş görünüyor cihazdan dolayı da olabilir ama şu anlık boş dedi 6 gün sonra gitmiştim o zaman göründü ki o da çok küçüktü hatta bebek o zaman 6+4 çıktı