Kubare134 Detaylıda doktor hiç bir sorun görmedi detaylım güzeldi tarama testlerimde çok şükür iyiydi burda okuduklarım beni şüphelendirdi
emosduygos Kubare134 burdakiler Doktor değil sizi en iyi bilen yorumlayan doktorunuz doktor ne diyorsa odur doğru
kedimekim Kubare134 benim öyle çıktı o hafta da detaylı da doktor bir sorun görmedi ölçümler gayet iyi demişti bir sorun olduğunu sanmıyorum zaten küçük olursa sıkıntı diye biliyorum