Arkadaşlarım, benim ikinci gebeliğim ilk çocuğumu Medipol çamlıcada yapmıştım ama yoğun bakım vardı ve oğlum yatmıştı oradaki doktorum elif hanımdı. Ve Ümraniye devlete geçti kendisi. Muayeneye yine devlet takipli olabilmek için gidiyorum, birde Medivia nurdan hanıma gidiyorum ama içime sinmiyor neden bilmiyorum muayenelere çok geç giriyorum özel olmasına rağmen sanki donanımlı değilmiş gibi hastane. Bu çevrede oturuyorum oplum okula gidiyor yakın olsun rahatlıkla işlerimi halledebileyim ama yoğun bakımda olsun istiyorum. Ümraniye devlette mi doğursam diyorum zorunlu sezaryen olacak. Tansiyon yüksekliği sorunum var korkularım var henüz 15 haftalık. Ne yapacağımı şaşırdım biraz fikirlerinize ihtiyacım var. Nurdan hanım fetali ısrarla önerdi be devlette ikili yaptırdım sonuçları haftaya alıcam muayene zamanı geçti ve kendisine gitmedim henüz kafam çok karışık