dam1a_ Caanım annelerrr 21. Haftadayım ve inanılmaz bir baş ağrım var ilaç kullanmak istemiyorum her ne kadar zararsız denilse de ilaç sonuç olarak ne yapabilirim doktorum ilaç içmen gerekiyor dedi ama sizin deneyip iyi geliyor dediğiniz bir şey var mııı
fatma0623 dam1a_ bende de hamilelik migreni diye bişey başladı 2 haftada 1 berbat şekilde tutuyor ama ilaç kullanmıyorum dayanmaya çalışıyorum bol su içip öğünleri aksatmamaya çalışıyorum ilk cocugumda da yaşadım doğumla birlikte geçmişti şimdi tekrar başladı
ikizannesiiiiiiii dam1a_ bende migren var ve ilk hamileliğimde çok çektim baş ağrısını ne yaparsam yapayım geçmiyordu hap da fayda etmiyordu acillik oluyordum bşr serum bazen 2 serumla geçiyordu ağrım zaten bebeğe zarar verecek ilaç vermiyorlar ki parol içebiliyorsun
dam1a_ fatma0623 çalışıyorum olabildiğince beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum ama öğünlerim yediklerim vs düzensiz daha çok dikkat edeyim teşekkür ederimmm💖