Merhaba hanımlar doğuma 2 buçuk ayım kaldı ve ben daha yeni yeni başlamaya karar verdim 🤣 kızımda Kapı süsü,kutu çikolata,magnet ve kolonya yaptırmıştım..Bu kızımda magnet yaptırmak yerine kartlı anahtarlı süslerden yaptırmak istiyorum..ee ilk kızıma isimli Kapı süsü yaptırmıştım buna da yaptırmasam olmaz siz nerelerden yaptırdınız acaba veya neler yaptırdınız yardımcı olur musunuz