eylultuncerr 40+3teyim. Doktor kontrolü vardı sabah. Elle muayene etti 2 cm açılma var dedi. Ama kendisi de biraz açacağını söyledi. Ağrıların başlayabilir ama yatış vermeyeceğim dedi. Böyle olanlar var mı süreçleri nasıl ilerledi
sara29 eylultuncerr 6 yıl önce ben 😊 doktor müdahalesiyle ertesi gün (perşembe) akşama kadar nişanım gelmişti, sonra suyum geldi. Cumartesi sabahı doğum yapmıştım.
Glcn19 eylultuncerr dün banyodan sonra nişanim geldi doktora gittim 2 cm açıklık var dedi biraz ben açacam aciyabilir kanayabilir dedi çocuğun suyunu kontrol etti evim yakin olduğunu için nst bagkayip eve gönderdi yatış yapmayacam dedi eve geldikten sonra 2 3 kere daha nişanim geldi kanlı bir şekilde ben gece doğuma gideri.m diye düşündüm ama tık yok 40+3 oldum bugün bakalım artık
tahamommy eylultuncerr herhangi bir şey oldu mu benim de 4.5 santimde kalmıştı açılmam doktor biraz uyardım dedi ve 2 saatte tam açıklığa ulaşmıştım ama benimki doğum esnasındaydı sancılarım da vardı
eylultuncerr Glcn19 benim de aynı muayenede canım yandı biraz ben de açıcam dedi lekelenmen olur dedi ama sanırım dün akşamüstünden beri parça parça nişanım geldi 40+4 şu an ama dün biraz sancı var gibiydi ara ara bugün bir şey hissetmiyorum. Sizin var mı sancınız
Glcn19 eylultuncerr hayır canım sadece bebeğin hareketleri azalırsa suyun gelirse kanaman gelirse hemen gel dedi
eylultuncerr tahamommy ben normal kontrole diye gittim. İlk nstye bakti sancıların var hissetmiyor musun dedi yok hissetmiyorum dedim sonra muayene etti 2 cm açıklığın var ben de biraz müdahele edicem dedi. Ondan sonra nişanım geldi galiba ama hala sancı hissetmiyorum yarın sabah yine gideceğim