Bugün doğum yapalı 10 gün oldu 2-3 gündür idrar yaparken gaz sıkışınca karnımın içinde ağrı yaşıyorum göbek deliğimden alt kısmıma bıçak saplanıyor gibi ağrı yaşıyorum normal mi bu doktorum herşey normal dddi ama ben çok ağrı yaşıyorum lavaboya çıkınca