busrayalcnn ben ikili tarama testine gittiğimde henüz 11 civarıydı. gülerek kız mı erkek mi demiştim. Erkek bence dmeişti gülmüştü dr :)
sonra 12 de kendi doktorum erkek dedi.
13 te kontrole gittiğimde erkek biliyorsun di mi dedi.
Snra her gittiğimde pipisi var biliyorsun değil mi dediler 💙💙
Oğlum yüzünü göstermiyor ama utanmaz olduğundan bi tarafını net gösteriyor 💙🌸🥰