5 yaşında kızım var karnımdaki bebişim hareket ettikçe oyyy aşkım bebeğim vs diye refleks olarak tepki gösteriyorum kızım da hemen “beni sevmiyor musun ben senin çocuğun değil miyim” diye triplere giriyor 🤭 ben ikinizi de çok seviyorum ikiniz de benim çocuğumsunuz annecim diyorum öyle düzeliyor doğunca olacakları tahmin edebiliyorum bu durumda nelere dikkat etmeliyiz ? Böyle kardeş kıskançlığı yaşayanlar siz nasıl yol izlediniz sevgili anneler ? 😇