Regl ağrısı yaşadığımda ya da hafif baş ağrılarında majezik bana iyi geliyor fakat ikiye bölüp alıyorum aynı şekilde büyük haplar oluyor yutmakta zorluk çekince ikiye bölüp alıyorum bunun bı zararı olur mu ya da ilacın ya da takviyenin etkisi azalır mı ?