HandeAnne benimde bir pazar günü bahstettiğiniz gibi sancılarım vardı ama düzenli değildi gitmedim doktora evde çekmeyi tercih ettim 😌 evde suyum geldi 💦 duşumu aldım 😌 hastane çantamı son kez kontrol ettim ve sancılaım sıklaşınca da hastaneye gittim 😌 ben doğumhaneye doktorumda örnüğü giymeye zor yetişti 🙈 İnşallah kendi sancılatınla kolay bir doğum olur 🙏