bennanneyim Son adet tarihim 7 Mart. Dün olmam gerekiyordu hala olmadim. Geri çekilme ile korunuyoruz. Hafif adet belirtilerim var ama hamileyken de bu belirtilerim vardı. Test yapmalı mıyım biraz daha mı beklemeliyim
esmacuk bennanneyim normalde adetiniz hep düzenli ise hiç şaşma olmuyprsa yapın derim ama bazen gecikmeler yaşayabiliyorum diyorsanız birkaç gün daha bekleyin
Meral_63 bennanneyim bende 4 gündür gecikme yaşadım sağlık ocağına gitim sabah aç karınla gel dedi ama adet belirtisi yaşıyorum ve testim negatif geçen perşembe kahverengi lekelenme yaşadım senin gibi doğumdan sonra adetim 2 3 gün erken gelir bu sefer gectikti aklım karışık sizin gibi 🙃🎀
bennanneyim esmacuk 10 aydır doğum yaptım. O günden beri hep 4-5 gün erken olurum ama geç olmam. Ya da tam gününde olurdum
esmacuk bennanneyim o zaman hiç gecikme olmuyorsa yapabilirsiniz test varsa zaten çıkar gönlünüze göre olur inşallah