hilalaselll4 Ekimde doğum yapacak olan annelerimiz cinsiyet belli mi ya da ne zaman gitmeyi düşünüyorsunuz
damla644 hilalaselll4 12.haftada gittiğimde tahminde bulunmuştu 17 sinde kontrolüm var o zamana daha net olur demişti inşallah ☺️
ikincim253 hilalaselll4 12.4 haftalığız şuan 12.2 haftalık gittim erkek tahminin denulındu ama daha erken diye de altını çizdi 3 hafta sonra bidaha gitmeyi düşünüyorum cinsiyet için
damla644 hilalaselll4 erkek dedi canım ilk hamileliğimde de 12. Haftada erkek demişlerdi oğlum oldu ☺️
aycappoyraz hilalaselll4 Bende 12+5 im 🩷🩷 Doktor 11+3 ken %60-%70 kız dedi tabi ki kesin değil bi sonraki kontrolde öğrenirim inşallah aynıyız bu arada hafta ve gün 💕
hilalaselll4 beautiful_ aşkım cinsiyet için özele gideceğim normalde devlete gidiyorum özeldeki cihazlar daha iyimiş ve söylüyorlarmış devlet erken haftalarda söylemiyor zaten
beautiful_ hilalaselll4 benim devlet 16da söyledi Kuzum 🌸 ama özele git için rahat olsun ❤️ benim gibi olma 😅😅
esmacuk hilalaselll4 ben 12+2’de gittim daha ben sormadan erkeğe benziyor dedi ama kesin demek için küçük diye de ekledi bakalım iki hafta sonra 16 haftalık olacak o zaman tekrar gideceğim inşallah değişmez 😍 Size bir tahminde bulundu mu doktorunuz
hilalaselll4 orhismommmmmm ağzın bal damlıyor bitanemm 🤭🤭inşallah ya kızım var oğlum da olsa getirmeyi düşünmüyorum artık
esmacuk hilalaselll4 inşallah hepimizin gönlüne göre olsun benim de bir kızım var bir de oğlum olsun iki meyveyi de tatmış olayım istiyorum 😍
hilalaselll4 beautiful_ ilkinde onu çektiğim için o yüzden özele gitmek istiyorum kızımı 19. Haftada öğrenmiştim😂😂