Papatya-18 39+6 haftalık hamileyim baş geliş dedi doktor 2. Hamileligim bu ilk kızım 3550 kilo doğmuştu buna 3800 dedi normal doğum olur dimi sancı falan yok daha ama doktor pazartesi suni sancıyla planlı normal doğum yaparız dedi zor olur mu acaba korkuyorum