rmysbbr anladım çok teşekkür ederim aydınlattınız beni doktorunuz kim şuanda kime takiplisiniz birde
rmysbbr yan odada da eşiniz ve ya kim olacaksa yanınızda o kalıyor.
demişsiniz eş refakatçi olarak kabul ediyorlarmı ?
Etmiyorlar diye duydumda ben 34. Haftada erken doğum riskinden dolayı perinatolojide iki gün yattım bize erkek refakatçi almıyoruz dediler ama yan odadaki hanımefendi eşi vardı yanında oyzden sordum