Yavrukusum Bebeğim dünden beri çok az hisediyorum hatta hissetmiyorum gibi normal mi??normalde çok hareketli hareketlerini dışardan görebiliyorduk acaba büyüdüğü için mi hareketleri kısıtlandı 😥
Seliinn Yavrukusum Canim maalesef günleri günlerini tutmuyor 1 hafta çok hareketliyken bi anda daha durgun olabiliyorlar bazen bende daha az hissedip panikliyorum sonra elimi üstünde gezdirip konuşmaya başlıyorum kendimi o an onu hissedebilmek için kitliyorum resmen☺ Yüreğini ferah tut seninle birlikte yavrunda strese girmesin 😊
Sonay Yavrukusum bende bu aralar böyleyim cnm ☺ Sanırım bu zamanlar da oluyo yad kız olduğu in diyorlar ne kadar doğru bilemem bide sen yorulursan bebekte yorulup uyurmuş Endişe etme . Azda olsa hareket ediyorsa sorun yoktur Bence
Yavrukusum Seliinn dun geceden beri dokunuyorum konuşuyorum her zaman eğilirken vururdu eğiliyorum bilerek belki vurur diye ama yok vurmuyor çok az kımıldama hisediyorum ben o bana vurdukça çok mutlu oluyorum sanki benimle konusuyor gibi hisediyorum simdi tanımda değil gibi üzülüyorum istemsiz 😣
CerenKarakuErsoy Yavrukusum benim doktorumun benden istediği her gün akşam 6’dan sonra sabaha kadar en az 10 tekme saymam.Eğer gün içinde hareket hissetmediyseniz doktorunuza görünün,ihmal etmeyin derim.
Aysealty Kızlar bende 27.haftamdayım bebegimin hareketleri sert tekmeler halindeydi bu aralar sanki titreme gibi hissediyorm sanki son 3 4gündür ayakları asagıda galiba minnosun cok baskı yapıyor ondan sanırım bilemedim😕
Yavrukusum Aysealty benimde hep aşağıda sanki rahimime vuruyor gibi doktoruma söyledim ayakları aşağıda hep ondan dedi ama bende dünden beri titreme gibi hafif kimildamalar hisediyorum çok tedirginim 😮😔😢
Aysealty Yavrukusum benimde kontrolüm persembe günü😕emin olamadm erkene mi alsam diye ama gün içinde gece falan cok sık hissediyorm hareketlerini sadece asagıya vurdugu için biraz daha farklı hissediyorm bacakları yukarı cıksa rahatlıcaz sanırım😅
Aysealty Yavrukusum canım biraz baktmda bu dönemde bebegn en cok yaptgı seyler hıçkırmak ve irkilmeymiş😕uyurken bile irkildigi için karında titreme seklinde hissediliyormus ve normalmiş bu durum tabiki doktorumuza danışmakta fayda var yinede ama gercekten irkilmeyse hayal edince cok tatlı geldi kızım gözüme😂🙈
Yavrukusum Aysealty aslında bu haftalarda çıkması.gerekiyorda yok bizimkisi asker gibi ayakta mübarek ama o iyi olsun bişey olmaz ben açı çekmeye raziyim 😘😍 ben pazartesi gittim kontrole daha 15 gün var tekrar gitmeme bakalım inşallah hareket ederde doktora ihtiyacımız kalmaz Allah yardımcınız olsun sizinde 💎
Yavrukusum Sonay erkek olucak inşallah benim dün misafirlerim vardı yoruldum açıkçası ondan önceki günde temizlik yaptım inşallah uyuyordurda bir sknti yoktur 😙😘
Yavrukusum Aysealty o zaman daha sık hissetmem gerekiyor bu hareketleri ama simdi sanki uyuyor ses seda yok 😔ay daha çok tedirgin oldum
Sonay Yavrukusum Ondandır cnm bende buaralar hep yürüyüş yapıyorum çok yoruluyorum 4 gündür sadece akşamların yemekten sonra sadece kıpırtı oluyodu dün daha iyiydi bugün sabah oynadı hala tık yok😂
Yavrukusum Sonay anne olmak bu.oluyor herhalde niye.kipirdamadi diye düşünmek bazen komik geliyor bazende cook duygulandiriyor beni 😍dua edin banada lütfen hissedeyim yavrumu 😐😑
Yavrukusum Sonay Allah yardımcın olsun insallah sağlıkla güzellikle huzurla kucaklamak nasip olsun canim😍🤗