yasemin_3327 canım ben üniversite hastanesinde doğum yaptım gayet iyiydi çok araştırma yapmıştım bebeğimde , şehir hastanesinde iki arkadaşım doğum yaptı ikiside Memnun kalmadı , ve ayrıca şehir hastanesinde sadece bir kişi ölüyor yanında çok sıkıntıliymis , ama Gaziantep üniversitesinde benim annemler ve eltim yanımdaydı birşeyde demedi eşimide rahatlıkla görebiliyordum ayrıca özel tekli odalarda yer ayirtabiliyorsun eğer boşluk varsa belirli ücret karşılığında