kullancfm Ben dün akşam test yaptım yaklaşık 1 senedir deniyoruz. Emin olamayıp bu sabah tekrar yaptım. Sabah yapılması daha uygunmuş. Daha koyu olan bu sabah ki testim. Emin olamadım. Normalde bugün ya da yarın regl olmam gerekiyordu https://hizliresim.com/lerrzuf
miraysandall kullancfm aynı durumdayız benimde hafif silik dün ve bugün olmam lazımdı adet olmadım inşallah benimde bu güzel haberle olur