sitare12 Merhabalar arkadaşlar ben yeniyim platformda Bi tane kızım var 2 yaşında Şimdi tekrar bebek planlıyoruz kızım kreşe başlayacak bende işe başlayacağım Bu yaş aralığı anneler zor mu yoksa beklemeli miyim lütfen yardımcı olur musunuz :))) Yaşım 29
aprilbaby sitare12 kızım 6 yaşında yeni doğum yaptım çok zorlanıyorum şuan ki aklım olsa daha küçükken düşünürdüm büyüğü aşırı üzülüyor içten içe kıskanıyor 3 4 yaş ideal bence tam anlamadan her şeyi
seweyt Bende 29 yaşındayım yazın 4 yasa gircek oğlum büyüğü ve küçüğü de temmuzde iki yaş olacak çok çok çok zor valla
sitare12 1_2_3_4 ya evet bende diyorum aradan zaman geçse rahatlığa alışırım herhalde daha istemem belki de bide çalışıyorum Ve şu çocuk isteme fikri aklımdan çıkmıyo
1_2_3_4 sitare12 bende öyle düşünüyordum ama kardeşim art arda yapınca istemedim demeyim ama yaş aralığı önemli bence en azından biri okulda olacak biri evde en basit örneği kıskançlık olmadı
sitare12 1_2_3_4 çok haklısn kafamda her dk bu düşünce var yapalım mı yapmayalım hiç mi falan diye tek büyüse neolur ki
sitare12 aprilbaby ya iki şey arasında kaldım valla napacağımı şaşırdım çok haklısın büyüyünce de tamamen kıskanç oluyolar