elakemal znnnr inan olmadan biliyorum ama ilk idrar diye özellikle söylüyorlar elinde test varsa yarın sabah ilk idrarla yap bakalım
znnnr elakemal eczacı üstüne yap diyor ama o zor olur ya temiz kaba yapıp ordan test daha güvenilir geliyor bana
znnnr elakemal bugün ilk idrarla yaptım tekrar negatif bu üç gün içinde adet olmam lazım .. takvime göre adet günüm dündü am benim değişiyor o yüzden tam bilemiyorum .. eğer hamile olsaydım çıkardı diye düşünüyorum değil mi
znnnr elakemal aynen çok haklısın yarın yaparım yapmayacaktım ama dayanamycam galiba test bağımlısı olduk çıktık Ahahah yarın da çıkmazsa artık bırakıcam adeti beklycem kısmet herşey
canannn0 znnnr ben sabrediyorum bak normalde bugün regl günüm ama olmadım test için beklemek istiyorum bir kaç kez negatif çıkınca iyice netleşsin istiyorum
znnnr elakemal valla bende dedim nasıl yapcam yani hahahaha ama kutunun üstünde de öyle gösteriyor 🤣🤣🤣🤣🤣 denk getirene kadar ne olur bilemem
znnnr elakemal devamı gelmezse yerleşme inşallah ben önden leke gelince eğer adet ise bir iki günü bulmadan adet başlıyor
znnnr elakemal yarın adet gelmezse inşallah devam çünkü adet ile leke arası çok olmuyor zaman olarak eğer adet ise .. yarın gelmezse inşallah umut etmeye devam