Kızlar giden bilen var mı bu ay şansımı onda denmek istiyorum
maviz ben gitmiştim çok iyi ve ilgili bir doktor
kubra_sarman teşekkürler ederim bende gıtim ama o da ekstra farklı bir şey yapmadı