derya_1010 6-7 haftalarda çok yoğun kanama yaşadım 3 kez hala düşük tehdidli gebeyim .Şuan 9+3 üm bu süreçte sabah akşam progestan fitil kullandım hala kullanıyorum 12. Haftaya kadar kullanacağız dedi doktorum . Ve tuvalet dışında hiç ayağa kalkmadım hala da sınırlı kalkıyorum sırt üstü yattığımda hep ayağımın altına yastık koydum ve sol tarafıma yattım 12. Hafta dolunca tekrar doktora gideceğim . Umarım bebek iyidir .